Alla inlägg den 5 november 2008

Av dante - 5 november 2008 16:45


Vann alldeles precis det vinnande budet på Tradera på detta otroligt coola set till bebisen. Bebisen kommer ju bli sketatuff!



 

Av dante - 5 november 2008 10:07


 

Som jag skrev i förra inlägget är vi nu framme i vecka 29. Tiden har gått helt otroligt fort och jag känner att jag inte riktigt hinner med. Nu känns det som om det snart är nerräkning. Snart (ja, om 11 veckor då) går hyrestiden ut för bebisen och han måste flytta ut. Spännande! 


Har ni läsare kanske några kloka tips/råd till förstagångsföräldrar som ni önskar att ni fått veta men som ingen sa? Det kan vara allt ifrån sådant som rör graviditet, till förlossning, till hur man gör med en nyfödd (jag har ju inte ens hållt i en sån liten människa!) till tiden efter förlossning. Det kan vara praktiska råd eller saker ni önskar ni gjort eller köpt. Allt! Så ös på med tips och råd!

Av dante - 5 november 2008 09:47


Jävla förkylning! Det kan väl ändå inte finnas någon vettig anledning till att man ska behöva vara förskyld?! Tyckte jag var bättre igår och var därför på rejäla promenader med Hunden. Antagligen därför jag är mer knockad av förskylningen idag. Jag var kanske inte så frisk som jag försökte inbilla mig att vara? 


Gjorde ett besök på vågen i morse. Jag tror den visar fel. Jag ska sluta väga mig nu.  Nu är vi otroligt nog i vecka 29. Fy fan. Snart ska han ut också!





Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Ord ska vägas, inte räknas

Omröstning

Hur ofta besöker du denna blogg?
 Flera gånger om dagen
 En gång per dag
 Flera gånger i veckan
 En gång i veckan
 Första gången jag är här och jag kommer inte tillbaka
 Första gången jag är här och jag kommer tillbaka

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<<
November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards