Alla inlägg den 3 mars 2009

Av dante - 3 mars 2009 21:36


Fan, jag tror jag är kär.



 

Av dante - 3 mars 2009 21:29


Carl-Jan chattade på Expressen och får frågan om han dricker champange varje dag. Hans svar


"I stort sett så dricker jag champagne varje dag. Life is too short to be travelling second class". 


Ovanligt klokt sagt!



Av dante - 3 mars 2009 18:57


Idag har Elvispen handlat ett Laban babygym som var svindyrt och ett litet set borste och kam som var svindyrt. Otroligt vilka ockerpriser barnaffärerna tar för en liten miniborste och kam med ett gammalt spöke på -nästan 80 spänn!


Elvispen gillade dock sitt lilla babygym så det får väl vara värt de pengarna det kostade.


Laban Babygym

[Produktbild]



Därefter körde vi till Biltema men Elvispen sov sig igenom hela besöket. Mamma (dvs jag) lyckades där med konststycket att ränna in bland herrarnas pissoarer där en jeansprydd medelålders herre minst sagt blev smått förskräckt...

Av dante - 3 mars 2009 11:49


Idag ska Elvispen på utflykt. Vi ska till en barnaffär för att köpa ett babygym till honom. Han har nu, vid tre veckors ålder, börjat fästa blicken. Hans favoritobjekt är just nu


  • tända lampor
  • fönster (dagtid ska tilläggas)
  • raggartärningarna (som hänger i vagnen)

Av denna anledning tyckte vi nu att det var dags att inhandla ett babygym som han kan ligga och "leka" i. Det kan ju inte vara så jävla spännande att ligga i en vagn halva dagen och stirra på en tänd taklampa... Jag tänker mig att han kanske vill ha lite mer stimulans än så.

Presentation


Ord ska vägas, inte räknas

Omröstning

Hur ofta besöker du denna blogg?
 Flera gånger om dagen
 En gång per dag
 Flera gånger i veckan
 En gång i veckan
 Första gången jag är här och jag kommer inte tillbaka
 Första gången jag är här och jag kommer tillbaka

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards