Alla inlägg den 1 april 2009

Av dante - 1 april 2009 22:39

(foto från Håkans blogg)


Någon som såg Färjan häromdagen?


"Färjan-Håkan" briljerar när han kommenterar vädret

- Det måste vara noll plus (0+). Nä fan, det är nog snarare noll minus (0-)!


*tar mig för pannan*

Av dante - 1 april 2009 22:31


Vilket vårväder det varit i skåne idag! Jag och Elvispen tog en promenad i förmiddags till affären och jag blev riktigt varm av promenaden. Så skönt att vara ute och ränna och slippa frysa!


Ikväll gick vi till Elvispens morfar. Jag åt återigen förmånga kakor... Morfar fick några foto på Elvispen som jag framkallt. Tyvärr var nästan alla mina foto som framkallades kassa i skärpan vilket gjorde mig lite sur eftersom skärpan på originalfotona är riktigt bra. Men sånt får man kanske räkna med när man faller för reklamen om 100 gratis framkallningar? 


Jag beställde även tre förstorningar av samma foto men dessa till vanligt pris så det ska bli intressant att se om skärpan är bättre på dessa än på gratisfotona.


Nu sover liten Elvisp gott i sig vagn. Han sover ofta bättre när han varit iväg på dagen så jag håller tummarna för att han sover lika gott inatt.

Presentation


Ord ska vägas, inte räknas

Omröstning

Hur ofta besöker du denna blogg?
 Flera gånger om dagen
 En gång per dag
 Flera gånger i veckan
 En gång i veckan
 Första gången jag är här och jag kommer inte tillbaka
 Första gången jag är här och jag kommer tillbaka

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25 26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards