Alla inlägg den 3 april 2009

Av dante - 3 april 2009 23:46

 Ser ni!?! Det står ju för fan 17 (sjutton) grader för götaland och 13 för skåne! Imorgon ska jag odla fräknar!  
Prognos för lördag, uppdaterad fredag 03april. Bild: SVT.

Av dante - 3 april 2009 22:53


Jösses så besvärligt det är att färga håret själv! Jag hade fram till idag en hemsk utväxt som gjorde att jag såg ut som jag var flintskallig i rad längst upp på skallen. Mindre sexigt. Dessutom hittade jag ett grått hårstrå!! Paniken kröp i kroppen och jag hade inget annat val än att färga själv. 

 http://carinadahl.com/wp-content/krakan.jpg

Till en början går det bra. Men i takt med att mer hår blir färgat ju mer ser jag ut som ett kråkbo i huvudet och till slut ett bombat kråkbo. Det var inget annat att göra än att chansa var jag färgat någonstans. 


Resultatet blev väl ganska bra, men tro fan att jag missade att få färg på det enda gråa hårstå som jag har (ehh.. hade- jag drog bort det).

Av dante - 3 april 2009 07:58

http://www.gulare.com/shop/images/medium/5201_MED.jpg

Hunden har fått en valp. Den heter Agnes och följer Hunden överallt. De sover tillsammans, kissar tillsammans och äter tillsammans. Agnes är blå. Agnes är en jävla boll.

Av dante - 3 april 2009 07:51


Duktig Elvisp! Han har sovit hela nätterna sedan han föddes men uppehåll för mat ungefär var tredje timme. Nu är han ännu duktigare. Två nätter i rad har han nu  sovit i ett streck i fem och en halv timme! 

Presentation


Ord ska vägas, inte räknas

Omröstning

Hur ofta besöker du denna blogg?
 Flera gånger om dagen
 En gång per dag
 Flera gånger i veckan
 En gång i veckan
 Första gången jag är här och jag kommer inte tillbaka
 Första gången jag är här och jag kommer tillbaka

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25 26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards