Alla inlägg den 6 april 2009

Av dante - 6 april 2009 21:47

BabySeat Babysitter GL

Som jag skrev i föregående inlägg så köpte Elvispen (med viss hjälp) mer än bara kläder idag. Han köpte en ny babysitter. Han tycker det är tradigt om det inte händer något och protesterar då ljudligt, dessutom tycker han om att sitta så nu var det dags för en babysitter. Vi valde en som är ställbar i både rygg- och fotdel. En lekbåge ingick och jävlar vad den var kul då!


Bara leendet gör babysitterna väl värd varje krona!


Här ger han nallen i lekbågen en käftsmäll!

Av dante - 6 april 2009 18:33


Nästan halva barnbidraget gick till lite kläder nu när Elvispen accelererat till storlek 62. Själv är han nöjd. Mamma och pappa också.


 

Ta 3 betala för 2. Detta tog vi. Matchande och med lite pigga färger. Pojkkläder tenderar annars till att tyvärr vara lite tradiga i färgerna.


 

Byxor, jacka/tröja i blått och rött med matchande håsor till.  


 

Här visar Elvispen upp sina nya "tattoo-byxor" med vit botten och diverse små motiv på. Dessvärre blev bilden suddig eftersom Elvispen har svårt att sitta stilla när han blir exalterad.


Sci-fi-freak som pappa är så var det ju tvunget med en grå body med Star Wars i guldtryk på.


Det var kläderna det, men det var inta allt som inköptes idag. Fortsättning följer ikväll!

Av dante - 6 april 2009 17:31


Elvispen har handlat idag. Ganska rejält också. Minst ett barnbidrag rök men nöjd är han (och vi). Bilder kommer när vi käkat middag! I´ll be back.

Av dante - 6 april 2009 08:43


Idag ska vi iväg och shoppa kläder till Elvispen. Jag har rabattkuponger på Kappahl på 30% som jag skrivit ut. Jag har skrivit ut två. Tror ni man kan flörta lite så man kan använda båda, fast till olika plagg, eller bör jag kanske skicka in sambon med den ena?


Här har ni rabattkupongen gott folk! Skriv ut och spring till Kappahl för den gäller bara tills imorgon!


Presentation


Ord ska vägas, inte räknas

Omröstning

Hur ofta besöker du denna blogg?
 Flera gånger om dagen
 En gång per dag
 Flera gånger i veckan
 En gång i veckan
 Första gången jag är här och jag kommer inte tillbaka
 Första gången jag är här och jag kommer tillbaka

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25 26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards