Alla inlägg den 19 april 2009

Av dante - 19 april 2009 20:39


Dåligt samvete har jag drabbats av. Jag måste ju vara lite solidarisk och civiliserad och lägga in lite länkar till andra bloggar här på min blogg. Jag har varit urkass på det där men det ska erkännas att jag inte förrän nu nyligen upptäckte hur fasen man gör för att lägga till länkarna. Det är ju jätteenkelt men det fattade ju inte jag förrän jag fattade att det var det -jätteenkelt...


Ibland är jag inte snabb. 

Av dante - 19 april 2009 20:25


För många år sedan fick jag ett fotbad av Pappa Elvisp (Hrm.. jag fattade piken) och idag kom jag på att jag hade just ett fotbad. Fotbadet ger både massage och bubblar så det är riktigt skönt att bada tassarna.


Nu är mina fötter lena som en barnrumpa och fått flickiga röda naglar.  Annat var det innan fotbadet men de detaljerna skippar vi va? 

Av dante - 19 april 2009 00:59

http://www.naturkompis.se/wp-content/gallery/naturkompis/4155vegetablebarbeque.jpg

Elvispen har varit på grillfest. Han var social och "pratade" och skrattade och charmade alla. Nu är vi hemma sen en timme tillbaka och liten Elvisp sover gott. Nu är det dags för Mamma Elvisp och Pappa Elvisp att slå röven i ejderdunen och sova vi också.


G´natt

Presentation


Ord ska vägas, inte räknas

Omröstning

Hur ofta besöker du denna blogg?
 Flera gånger om dagen
 En gång per dag
 Flera gånger i veckan
 En gång i veckan
 Första gången jag är här och jag kommer inte tillbaka
 Första gången jag är här och jag kommer tillbaka

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25 26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards