Alla inlägg under maj 2009

Av dante - 29 maj 2009 15:16

Ikväll ska jag ta mig en liten öl, blogga ifatt och läsa ifatt alla andra bloggar. Just nu fick jag ett infall att storstäda köket. Jag hittar kryddor som gick ut för tre år sedan. Under vasken bor oidentifierbara saker och kaklet i köket har flugorna använt som toalett.


I´ll be back

Av dante - 29 maj 2009 08:55


Här behöver man ingen dildo om man skulle vara sugen på sånt, här räcker det med att sätta sig på  en stol så vibrerar det -förbannade vägarbete.



Av dante - 28 maj 2009 22:32

Ujujuj.. dåligt bloggande idag och ännu sämre har jag varit på att läsa alla andra bloggar jag följer.


Imorgon bli det bättre med båda delarna!

Av dante - 28 maj 2009 09:59


I skrivandets stund är Pappa Elvisp hos tatueraren. Jag och Elvispen stannade hemma denna gång. I Eftermiddag är det barnvaktövning igen för Elvispen och Farmor -rockfestivalen närmar sig med stormsteg.


Jag och Pappa Elvisp ska passa på att köra och shoppa lite. Jag behöver ny BH! Jag har inte köpt någon sen jag var gravid så de jag har hade jag för 14 kg sedan och är hyfsat slappa, slitna och osexiga. Dags att uppdatera underklädersgaderoben med andra ord.



Av dante - 27 maj 2009 22:51

Elvispens namnfest kommer denna låt att spelas (vi såg aerosmith -07 på SRF och det är den bästa konsert vi sett/hört!) Lyssna och njut!



Av dante - 27 maj 2009 20:54


Okej, nu ska jag vara fördomsfull igen men denna gången tror jag fan jag har rätt (och då är jag väl inte länge fördomsfull?) 


Jag blev utstuderad på ICA. Inte en snabb blick utan en extremt utstuderad sådan av inte mindre än tre medelålders män. Den ena var så pass obehaglig att jag bokstavligen hade ont i magen innan jag kom ut ur affären. Väl vid bilen var jag helt darrig och fibblade som en nervös inbrottstjuv efter bilnyckeln.


Detta är fullständigt sant och jag har aldrig upplevt något liknande -oavsett vilken väg i affären jag tog, vilken gång jag än vek in i och vilken hörna jag än rundade stod de där: fullständigt redo att syna mig uppifrån och ner. Det var riktigt otäckt.


Antingen är jag förjävla snygg (tveksamt dock) eller var männen ociviliserade och dumma i huvudet.

Av dante - 27 maj 2009 20:29

http://91.196.126.51/posters/ccec325bd02e5d5db87f6f51823fed69e96b0ebdPrison%20Break.jpg

Följer ni Prinson Break? Vi såg nyligen det allra sista avsnittet av den allra sista säsongen. Jag ska inte avslöja några detaljer mer än att inte trodde jag att jag skulle böla som ett barn genom att se Prison Break men jösses så tårarna flödade.


Jag blir fortfarande helt tårögd... 



Av dante - 27 maj 2009 09:59


Idag är det nästan storm i skåne. Grannens tvätt är på rymmen såg jag. 


Nu är det dags för Elvispen att bada. Möggrisen. När Pappa Elvisp vaknat efter nattpasset ska jag och Hunden ge oss ut i stormen för en rejäl promenad.


Därefter blir det kanske ett besök hos Farmor Elvisp. Hon och Elvispen

 behöver öva på att äta några gånger till innan eldprovet då vi ska till rockfestivalen.


Vad gör ni idag?

Presentation


Ord ska vägas, inte räknas

Omröstning

Hur ofta besöker du denna blogg?
 Flera gånger om dagen
 En gång per dag
 Flera gånger i veckan
 En gång i veckan
 Första gången jag är här och jag kommer inte tillbaka
 Första gången jag är här och jag kommer tillbaka

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards