Alla inlägg den 1 juni 2009

Av dante - 1 juni 2009 21:57

 


Jag måste ju också göra ett inlägg om mors dag. Det är ju ganska osannolikt detta men jag har ju en son på snart fyra månader och han är jag mamma till sägs det -alltså borde jag få min beskärda del på mors dag.


Det fick jag.


Världens bästa Pappa Elvisp gav mig det jag samlar på -Spinningsmycke.

Jag fick dels en förbannat snygg ring och flera berlocker till mitt armband som han själv valt ut i affären.





Av dante - 1 juni 2009 21:03


Jag har ta mig fan inte turen på min sida idag.


Idag åkte vi iväg för att shoppa lite. Pappa Elvisp lyckades bra till sig, samt till Elvispen. Jag shoppade lite nya underkläder som sitter fint efter graviditeten. Sen börjades det jävlas...


Jag hittade en förbannat hårdrockig, snygg och ovanlig klänning på JC. För en gångs skull var det kärlek vid första ögonkastet, tills jag tittade på prislappen -då ville jag börja böla. Jag surade i bilen på vägen hem och undrade om det inte finns nån jävla rabattkupong nånstans till JC/Sisters men hittar ingen.


Så jag satte mig för att beställa en klänning från Haléns som jag spånat på länge. Jag mäter, läser, kollar storlekar och känner mig som värsta klädfysikern. Hittar ytterligare en klänning. Whoho! Raggar rabattkoder på nätet. Öppnar flik efter flik på datorn för att kunna spara det bästa koderna. Så ska jag knappa in erbjudandekoderna i min beställning "Erbjudandet är inte giltligt" What the fuck?! Nähä... Provar kod efter kod och lyckas tillslut! Trycker beställ...


Härefter har jag då planerat att betala några tior extra för att  få kläderna levererade med expresspaket och således hinna få dessa innan rockfestivalen. Ja, tjena. Då måste man ringa in sin beställning till kundtjänsten. Jahapp.. bara att ringa då.


Men innan dess måste jag ju omsorgsfullt skriva ner artikelnummer, storlek, leta upp mitt kundnummer. Leta upp telefonen och knappar in nummret till Kundtjänst -Kundtjänst stängde för en halvtimme sen.


*Bankar huvudet i väggen*

Av dante - 1 juni 2009 09:49

Nu är det rockfestivalvecka! Även om vi bara har biljett till fredagen känns veckan ändå lite speciell och rockig.


Veckans schema

Måndag: Shopping för Familjen Elvisp.

Tisdag: Frisören och barnvaktsövning en timme

Onsdag: Rockfestivalen och barnvaktsövning ett par timmar

Torsdag: Hemmadag

Fredag: Rockfestivalen och eldprovet för barnvaktning.

Lördag: Inte ett jävla skit.

Söndag: Som lördagen :)

Presentation


Ord ska vägas, inte räknas

Omröstning

Hur ofta besöker du denna blogg?
 Flera gånger om dagen
 En gång per dag
 Flera gånger i veckan
 En gång i veckan
 Första gången jag är här och jag kommer inte tillbaka
 Första gången jag är här och jag kommer tillbaka

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards