Alla inlägg den 14 juni 2009

Av dante - 14 juni 2009 21:23


Jag vill handla kläder! Till mig själv. Det vill jag alltid. Jag har alltid varit tragiskt dålig på det där. Jag köper nåt plagg jag tycker är snyggt, sen (anser jag..) har jag inget att kombinera ihop det med. Då måste jag ju köpa något att kombinera det första plagget med och genast har jag fastnat i en vinkelvolt (not: 2.30 in i filmen nedan) där jag behöver en mängd kläder för att jag ska kunna kominera ihop det första plagget...


Nyligen köpte jag två klänningar men så kom jag på att jag behövde strumpbyxor till. Då fick jag köpa det. Och plötsligt passade inte mina bh så då fick jag åka iväg och köpa två nya. Men då var jag ju tvungen att köpa trosor också... Sa jag att jag fastnat i vinkelvolten?


Känns det igen?





Av dante - 14 juni 2009 10:33

Tror ni man kan lyckas finta till sig ett skenäktenskap, sen skilja sig fort som attan och leva loppan med Pappa Elvisp resten av livet?


Jag menar, hälften av de stålarna hade varit trevligt. Men jag är inte den som är den -en tredjedel hade också räckt bra.

Av dante - 14 juni 2009 10:28


Idag blåser det halv orkan (nåja, lite överdrivet kanske) men solen är iallafall vid liv. Liten Visp har just nu sin förmiddagsvila och när han vaknat är det dags för promenad och lite friskluft.


Kommande vecka har Pappa Elvisp frivecka. Då ska trädgården friseras och partytält sättas upp inför Vispens namnfest. Stolar, bord och grillar ska samlas ihop och stoppas in i tältet. Jag ska iväg och försöka hitta några fina kläder till Elvispen och handla lite vin. Dessutom är det sista föräldrargruppsträffen innan sommaruppehållet. Kommande vecka är alltså fullt planerad redan.

Presentation


Ord ska vägas, inte räknas

Omröstning

Hur ofta besöker du denna blogg?
 Flera gånger om dagen
 En gång per dag
 Flera gånger i veckan
 En gång i veckan
 Första gången jag är här och jag kommer inte tillbaka
 Första gången jag är här och jag kommer tillbaka

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards