Alla inlägg under juli 2009

Av dante - 31 juli 2009 22:41


JAG HAR GIFT MIG! 


Det blev ett privat bröllop utan massa formaliteter. Jag har också hunnit med "myspys" och att grilla hamburgare.


Jag spelar fortfarande Sims3.


Av dante - 31 juli 2009 22:24



Pappa Elvisp: Kan jag få vinet? 

Mamma Elvisp: Käften!! Jag hånglar ju!!



Jag spelar Sims3...

Av dante - 31 juli 2009 17:22

http://www.levandehistoria.goteborg.se/pics/992/galler_fingrar_199.jpg

Halva dan igår och hela dan igår har vi rensat och sorterat -återigen. Slängt skiten på släpet. Möblerat om på släpet. Tryckt och pressat ner allt, spänt det med spännremmar utav bara helvete för att inget ska ramla av i farten. Svettats och blivit skitigare än en hund som hittar kattbajs i rabatten. Så iväg till soptippen.


Jag: Ehh.. det ser lite igenbommat ut!

Pappa Elvisp: Nahä, det är öppet till 18. Jag har kollat.

Jag: Mmm.

Pappa Elvisp: Vaa faaen?! Det ÄR stängt! Men det stog ju att det var öppet till 18!?


Ja. Det gjorde det. På MÅNDAGAR, ja!




Av dante - 30 juli 2009 20:19

 

Igår och idag har vi "roat" oss med att storstäda ur källaren, slänga mög på soptippen och rensat ut gammalt som ska sparas, och gammalt som ska slängas. 


Till min stora förvåning och glädje hittade jag min gamla poesibok som jag hade när jag var yngre. Ni vet en sådan som alla ens vänner kunde skriva i. Jag öppnade boken och och ser att mamma skrivit i den. När jag stod där i vår dunkla och stökiga källare och läste vad mamma skrivit till mig insåg jag hur jävla mycket jag saknar henne.


 

Av dante - 29 juli 2009 22:54

Datorn är på dåligt humör idag så foto kommer imorgon istället.

Av dante - 29 juli 2009 18:24


Det är ju något ointelligent över att samla en onaturlig mängd med skit i källaren. Ju större källare, ju mer skit.

 

Vi har slängt och slängt. Rensat och Rensat. Sparat lite. Slängt och slängt.

Vi hittade några guldkorn bland allt mög som jag tänkte ta foto på ikväll och visa.



Av dante - 29 juli 2009 10:14

Idag: soptippen.


Här är vi på städhumör med andra ord. Eller nja... Men vi måste innan vi slår ihjäl oss på allt mög som ligger i källaren. En gång slog jag mig halvt ihjäl när jag snubblade på de nu uppsatta vindskivorna. En annan gång fastande jag och tvättkorgen i en gammal hylla och höll på att dela mig själv i två delar.        



Presentation


Ord ska vägas, inte räknas

Omröstning

Hur ofta besöker du denna blogg?
 Flera gånger om dagen
 En gång per dag
 Flera gånger i veckan
 En gång i veckan
 Första gången jag är här och jag kommer inte tillbaka
 Första gången jag är här och jag kommer tillbaka

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards