Alla inlägg den 18 juli 2009

Av dante - 18 juli 2009 10:37


Iiisch vad det åskade inatt! Jag var vaken i nästan två timmar innan det lugnat sig och jag kunde somna om, sen sov jag och Elvispen till 9.30


När jag läser tidiningen nu på förmiddagen så ser jag att två hus började brinna inatt efter att åskan varit onödog och träffat dessa. På sambons jobb blev det översvämning efter skyfallet som kom med åskan.


Nu åskar det igen. Men det gör inget. Åska på dagen är så mycket bättre än nattåska. Dessutom är Pappa Elvisp hemma. Han sover visserligen efter nattpasset man han är hemma.


Av dante - 18 juli 2009 05:37

Jag sitter uppkrupen i sängen med min laptop och har lite ont i magregionen. Pappa Elvisp jobbar och klart som fan blir det åska då!


Jag hatar åska på natten och när jag är hemma själv. Som tur är har inte Elvispen vaknat ännu trots att det smäller på ganska bra här.


Hu hu, måtte eländet dra förbi snart.

Presentation


Ord ska vägas, inte räknas

Omröstning

Hur ofta besöker du denna blogg?
 Flera gånger om dagen
 En gång per dag
 Flera gånger i veckan
 En gång i veckan
 Första gången jag är här och jag kommer inte tillbaka
 Första gången jag är här och jag kommer tillbaka

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards