Alla inlägg den 3 augusti 2009

Av dante - 3 augusti 2009 15:02

Jag lagar köttbullar. Visste ni att det finns ingen som lagar godare köttbullar än mig?


Det får man tycka va, eller kommer Jante och slår mig i huvudet med gammal köttfärs då? ;) 

Av dante - 3 augusti 2009 09:55



Sedan Elvispen föddes har jag haft ett gott öga till kläder från Villervalla. Inte för att jag ens köpt några kläder därifrån utan för att jag tycker deras idé med starka rejäla färger och matchande plagg är förjävla bra.


Så igår satt jag länge och väl och tittade genom sidan (som fö märkligt nog är den enda sida jag sett som inte har rediga bilder av plaggen utan datorgjorda/tecknade -inte bra) och beställde en uppsättning till Elvispen. Det ska bli spännande att se hur kläderna är i verkligheten och om de uppfyller mina förväntningar.


Presentation


Ord ska vägas, inte räknas

Omröstning

Hur ofta besöker du denna blogg?
 Flera gånger om dagen
 En gång per dag
 Flera gånger i veckan
 En gång i veckan
 Första gången jag är här och jag kommer inte tillbaka
 Första gången jag är här och jag kommer tillbaka

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards