Alla inlägg den 16 augusti 2009

Av dante - 16 augusti 2009 22:05

Nu har jag beställt från ellos. När jag trycker på Godkänn beställning så försvinner mina erbjudanden och samtidigt blir ordern mottagen -UTAN RABATTAVDRAG!!


Jag svär, och ringer ellos kundtjänst för att ordna upp det som deras skitsida orsakat. Tror ni kundtjänst var öppet?


Jag känner att historien upprepar sig sen sist jag beställde... 



Av dante - 16 augusti 2009 20:32

http://guitarati.com/images/website/colors-burst.gif

Jag har bestämt mig för att i veckan som nu kommer så ska jag ta tummen ur rumpan och sorterar och organiserar i min garderob. Man kan tro att korea provskjutit kärnvapen där inne med tanke på den fruktansvärda röra som råder där. Jag hittar för fan ingenting. 


Jag skulle vara smart innan, sist jag städade. Jag organiserade kläderna utifrån plagg; jeans för sig, linnen för sig, långärmat för sig osv. Det var ju jättefint. I en dag. För varje gång jag ska leta kläder som matchar får jag rafsa runder värre än hunden gör när hon bajsat.


Därför kom jag på det, *trumvirvel* detta är ju genialisk, man sorterar efter FÄRG! Är det inte bra? Det borde funka. Tror jag. Hur organiserar ni er garderob? 

Av dante - 16 augusti 2009 12:14

I dag ska Elvispen på 4-årskalas hos sin kusin.


Elvispens första "barnkalas" :)

Presentation


Ord ska vägas, inte räknas

Omröstning

Hur ofta besöker du denna blogg?
 Flera gånger om dagen
 En gång per dag
 Flera gånger i veckan
 En gång i veckan
 Första gången jag är här och jag kommer inte tillbaka
 Första gången jag är här och jag kommer tillbaka

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards