Alla inlägg den 19 augusti 2009

Av dante - 19 augusti 2009 19:00

 

Elvispen visar vem som är bossen i detta hus...


Pappa Elvisp kommer ner från ovanvåningen där han gjort Elvispen klar för natten. Jag hör hur han börjar ropa på mig samtidigt som han går ner för trappan.


- Skynda dig!! KOM!

- Va?

-SKYNDA DIG! TA HAN!


Jag studsar ut i köket där jag möter Pappa Elvisp. Under ena armen hänger en dinglandes Elvisp med ett stort leende, den andra handen håller Pappa Elvisp under sin näsa och haka samtidigt som han lutar huvudet framåt. Jag tar Elvispen och tittar på Pappa Elvisp -blodet fullkomligt droppar från näsan på han, rinner ner på hakan och ner i hans hand.


Jag: -Va fan har du gjort!?

PE: - Det var han! Han körde in sin tumme i min näsa! 



Så satans kul. Jag skrattar fortfarande.

Presentation


Ord ska vägas, inte räknas

Omröstning

Hur ofta besöker du denna blogg?
 Flera gånger om dagen
 En gång per dag
 Flera gånger i veckan
 En gång i veckan
 Första gången jag är här och jag kommer inte tillbaka
 Första gången jag är här och jag kommer tillbaka

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards