Alla inlägg den 20 augusti 2009

Av dante - 20 augusti 2009 22:41

 Bilden kidnappad från barapyssel.se


Fi fan. Nu har jag skaffat mig ett nytt intresse. Jag har suttit hela kvällen och studerat den utvalda internetbutiken, funderat och analyserat mer intensivt än en rymdforskare som ska skicka sin älskade hund till MIR.


Och nu, endast 228 kronor fattigare har jag godkänt och betalt min order till mitt nya intresse. 


Det roliga i kråksången är dock att jag inte ens vet hur man gör. Jag har aldrig provat. Inte ens lite. Jag har ingen jävla koll alls men med 228 kronor fattigare på fickan tänkte jag skaffa denna koll.


Jag ska tillverka mina egna smycken. Det är sant. 




Av dante - 20 augusti 2009 18:19

Föreställ er följande.


Familjen Elvisp sitter vid köksbordet i väntan på att middagen ska bli klar. Elvispen sitter på kortändan, jag och Pappa Elvisp på varsin långsida. Elvispen leker med en liten gummifotboll med ganska bra studs i. På bordet står även två glas vin samt en vinflaska.


Pappa Elvisp: Ta emot!

Jag: Nej, kasta inte här nu!

PE: Jo, men bara en studs.

Jag: Nej, du slår bara ut vinet.

PE: Nejdå! Jag har kontroll! *Kastar bollen i bordet*

PE: Kasta tillbaka! *gladare än Elvispen då han ska få gröt*

Jag: Nej

PE: Ahh... *suckar*


Pappa Elvsip tar här det kloka initiativet att kasta bollen in i väggen varpå den studsar ner i blomman på köksbordet, vallar hans vinglas vilket resulterar i vin på hela köksbordet samt en blomma i vinglaset.



Presentation


Ord ska vägas, inte räknas

Omröstning

Hur ofta besöker du denna blogg?
 Flera gånger om dagen
 En gång per dag
 Flera gånger i veckan
 En gång i veckan
 Första gången jag är här och jag kommer inte tillbaka
 Första gången jag är här och jag kommer tillbaka

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards