Alla inlägg den 21 augusti 2009

Av dante - 21 augusti 2009 21:20

Hos Björn Borg finns bland annat dessa snygga stövlar. Tänk vilket bra köp det hade varit inför hösten och vintern. Ett par rejäla skor (nåja -stövlar är kanske mer rätt och riktigt) som passar till leggings och kjol, till klänning, till leggings och tunika, till jeans...


Hu hu. Dessa vill jag ha. Har jag turen på min sida så vinner jag dessa hos Fashionhaggan. Håll tummarna och ta en titt hos henne och på Björn Borgs sida.



Av dante - 21 augusti 2009 13:25

I förmiddags när jag och Elvispen gick förbi akvariet såg vi att vår gula algätare hade kastat in handduken. Jag förklarade för min 6-månaders son att fisken var död. Han var gammal och hade dött. Dessutom hade han tappat ett öga. Varför kunde jag inte riktigt förklara. Elvispen tittade leende på den avlidne, sa "BHAA" och log. Jag vet inte hur jag ska tolka det...


Dessutom hade fisken ett hack i ryggen. Ett ganska stort sådant. Det kunde jag förklara. Den avlidne fisken bidrog till det naturliga förloppet och hade nu blivit fiskmat. 

Presentation


Ord ska vägas, inte räknas

Omröstning

Hur ofta besöker du denna blogg?
 Flera gånger om dagen
 En gång per dag
 Flera gånger i veckan
 En gång i veckan
 Första gången jag är här och jag kommer inte tillbaka
 Första gången jag är här och jag kommer tillbaka

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards