Alla inlägg den 7 september 2009

Av dante - 7 september 2009 18:21

Jag nämde att det var första gången jag frostade av frysen?


TACKA FAN för att ishelvetet aldrig ville smälta -jag hade stängt av KYLEN och inte FRYSEN... Bra jobbat! Mycket bra jobbat.


Ghaaa.... *banka huvudet i golvet*


Av dante - 7 september 2009 16:29


Frysen är fortfarande inte klar! Nu har jag hållt på ett dygn med den. Det är kanske priset man får betala när man inte frostar av eländet oftare? 


Jag har kokt vatten och hällt på isen, samt satt kokhett vatten inne i frysen. Dock är det fortfarande ett vackert vinterlandskap där inne. Frysen kan faktiskt jämföras med Sverige när våren börjar vakna. Längst upp i norr är det fortfarande snö, medan det i Skåne töar och är lite slaskigt. Ungefär så ser det ut i min frys också.


Fan vilken bra jämförelse jag fick till där! *high five med mig själv*

Presentation


Ord ska vägas, inte räknas

Omröstning

Hur ofta besöker du denna blogg?
 Flera gånger om dagen
 En gång per dag
 Flera gånger i veckan
 En gång i veckan
 Första gången jag är här och jag kommer inte tillbaka
 Första gången jag är här och jag kommer tillbaka

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards