Alla inlägg den 19 september 2009

Av dante - 19 september 2009 19:44



Känns det igen?



Jag: Jag ska beställa nya sängkläder

Pappa Elvisp: Okej, ja, gör det.

Jag: Jag tror vi behöver nya dra-på-lakan också.

Pappa Elvisp: Ja, det kan nog behövas.

Jag: Men du... Då skulle vi haft nya gardiner också.

Pappa Elvisp: Varför det?

Jag: Jaaa... så det matchar...

Pappa Elvisp: Hrmm... hmmm *mutter*

Jag: Men du, när vi ändå håller på så skulle vi behöva nya tapeter också!

Pappa Elvisp: För att du ska köpa nya sängkläder?!?

Jag: Ehh...ja...


Av dante - 19 september 2009 14:21

http://www.stgeorge.se/image/090115.144433.jpg


Är det någon som har erfarenhet av en sådan här grind? Är de bra? Vi behöver två stycken grindar till vår trappa nu när Elvispen leker mullvad och asar sig fram i en jäkla fart.


Idag ska vi också plocka bort sängramen på vår säng och lägga madrasserna/sängarna direkt på golvet så det inte blir så stort fall den dagen Elvispen vobblar över kanten. Ja, jag räknar med att det kommer hända tyvärr... Lika bra att vara förutseende innan olyckan är ett faktum och det bästa vi kan komma på är helt enkelt att lägga ner madrasserna på golvet.

Presentation


Ord ska vägas, inte räknas

Omröstning

Hur ofta besöker du denna blogg?
 Flera gånger om dagen
 En gång per dag
 Flera gånger i veckan
 En gång i veckan
 Första gången jag är här och jag kommer inte tillbaka
 Första gången jag är här och jag kommer tillbaka

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards