Alla inlägg den 24 oktober 2009

Av dante - 24 oktober 2009 21:29

Imorgon ska jag göra det jag tänkt i flera dagar

  • Ta en rejäl bloggpromenad
  • Ta fina foto för förstoring på Elvispen
  • Rensa i min gaderob

Det ska bli spännande att se hur mycket som blir gjort. Nu blir det att smutta på vinet och spela lite zoo tycoon.


Förresten. Vad är det med alla kärringar och amning/icke-amning? Finns det något ämne hos mammor som skapar sån sjuhelvetes debatt som amningens vara eller icke vara? Jag förundras fortfarande hur många väljer att lägga en massa energi på andra människors val och liv. Tänk vad mycket annat roligt dessa debattstinna fruntimmer kunde göra med sin energi istället? Jösses... Som Petra Mede sa till Frode i Roast på Berns Du borde bli tagen i tvåan så du slappnar av lite.


Snacka om att jag gled från ämnet där. Nåja...


Presentation


Ord ska vägas, inte räknas

Omröstning

Hur ofta besöker du denna blogg?
 Flera gånger om dagen
 En gång per dag
 Flera gånger i veckan
 En gång i veckan
 Första gången jag är här och jag kommer inte tillbaka
 Första gången jag är här och jag kommer tillbaka

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards