Alla inlägg den 29 oktober 2009

Av dante - 29 oktober 2009 15:54

Rekord. Jag har varken bloggat eller bloggpromenrat på flera dagar. Och faktiskt är det lite skönt, iallfall för stunden. Men jösses vad det dippar snabbt i besöksstatistiken när man håller sig från bloggvärlden några dagar! Det ska bli spännande att se vad detta enda inlägg kan göra åt saken.


För övrigt har jag jävulska huvudbry att bestämma mig för vilken klänning jag ska ha på bröllopsfesten! Hur tänker man? Hur hade ni tänkt om ni fått en inbjudan utan dresscode till en bröllopsfest?  Viktigt (tror jag iallfall) att ha i åtanke att det är inget bröllop, detta hölls för två månader sedan inom närmsta familjen och vi var således inte där. Bröllopsfestgästerna uppgår till ca 180 stycken. Så, kära ni, hur fasen tänker man i klädväg?


Jag har två alternativ so far. Min rockabillyklänning tillsammans med röd bolero och rött, brett, skräp samt ganska höga klackskor och svarta strumpbyxor eller en figursydd, tajt svart klänning med samma bolero, skärp, strumpor och skor.



Presentation


Ord ska vägas, inte räknas

Omröstning

Hur ofta besöker du denna blogg?
 Flera gånger om dagen
 En gång per dag
 Flera gånger i veckan
 En gång i veckan
 Första gången jag är här och jag kommer inte tillbaka
 Första gången jag är här och jag kommer tillbaka

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards