Alla inlägg den 22 december 2009

Av dante - 22 december 2009 21:19

Okej -here we go again, i brist på annat att blogga om den snöiga dan före dan före tomtedan. Och som vanligt stavar jag som det låter då det är rymdtekniska termer som förekommer vilka är fullständigt hopplösa att stava till -min lärarexamen till trots.


Mirko tycker inte om fruntimmer. Han gillar bara killar!

Massa blåa här nu som hoppar in.

Nej, hit och dit och sen ska de inte vara där..

Hoppa in i 1-2 nu.

Var är ni? I 1-2?

Sitter ni i utgaten?

Japp.

*gör kräkljud*

Säger Woris... Han tycker om att ha gerjer i halsen...Har Mirko sagt...

Du.. höhöhö.

Du menar teamspeaken, eller vad snackar du om?

Ja men...

Ja men min teamspeak har ju password *****, det är nog han som blandat ihop det.

Vi skulle burna ju!

Jag tror han är efter oss.

Nä.

*fnitter*

Hej Wårzzez

*asgarv*

Det är inte jag som har helikoptersjukan -det är Mirko.

Ja fy fan

 *garv*

Hur långt ska vi burna nu då?

Var fan är Wårzzez?

Ska vi åka till utgaten?

Ja.

Ah, nu ser jag Wårzzez igen.

*garv*

Ja..ää..h..m...

Cruze, kan du inte panta några burkar då?

Ja, men var ska vi då?! Ska vi hoppa igenom eller??

Det är en röd katalist (jag säger ju det -det är ju påhittat språk!) utanför stationen.

Vänta på oss!!

Han är jämad.

Jag stannar också kvar i YZ.

Ja.

Japp. Ha det.


Här upptäcker Pappa Elvisp att jag tjuvlyssnar, så det blir tyst en stund.


Ska vi hoppa igenom eller?

Hoppade de ut?

Hoppade de in?

15 tror jag.

Hoppade nog ut.

Gateactivation?

Okej. Hm. Mm.

Det var (ohörbart) som klokade mig.

Kan han warpa kloka?

Hm.

En röd till i PR.

Ja.

Är han dum i huvudet eller?

Då ska han dö.



Det får vara allt för denna gång. Hur många stavfel hade jag pojkar?










Av dante - 22 december 2009 09:33

http://images6.bilddagboken.se/71/_u1/_u2/_u2/_u6/_u4/_u2/u1226422/48337_1257375479.jpg


Så fel det kan bli...

Av dante - 22 december 2009 09:07

https://www.foodshopsweden.m.se/pix/Noblesse.jpg

Det ska tydligen komma mer snö till skåne! Då får jag skotta igen! Lite träning så här inför all julmat.


Idag ska jag nog besöka systembolaget och köpa hem lite glögg. Imorgon ska vi fira jul med Pappa Elvisps familj och får då också träffa tillskottet i familjen -Elvispens kusin som föddes för några dagar sedan.

På julafton befinner vi oss hos Gammelfarmor- och Farfar Elvisp där min släkt firar jul ihop.


Idag ska jag därför slå in de sista julklapparna som mest består av lite julgodis. Det är andra omgången julklappsjulgodis jag köper. Den första omgången "råkade" vi äta upp -tre askar choklad, en påse godis, en kartong toblerone... Höhö

Presentation


Ord ska vägas, inte räknas

Omröstning

Hur ofta besöker du denna blogg?
 Flera gånger om dagen
 En gång per dag
 Flera gånger i veckan
 En gång i veckan
 Första gången jag är här och jag kommer inte tillbaka
 Första gången jag är här och jag kommer tillbaka

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards