Alla inlägg den 28 december 2009

Av dante - 28 december 2009 20:28

 

Nu, Aningen långhårig och rufsig.            10 månader sedan.


Först tänkte vi raka Elvispen men är rädda att det blir för kort. Saken är den att både jag och Pappa Elvisp tycker att han gärna får vara långhårig men jag vill gärna att det åtminstone ska vara lite jämnt i skallen på barnet.


Han har aldrig tappat hår som en del små gör. Han föddes med en tuppkam som med tiden växt, liksom resten av håret. Hans hår är därför jäkligt långt (nåja, för och vara 10 månader) på vissa ställen och mycket kortare på andra.


Så kan han ju inte se ut så jag ringde min frisör.

- Hilfe! Elvispen måste friseras och jag vågar inte själv. Vågar du?

- Japp japp. På onsdag?

- Utmärkt!


Jag har förslag på en frisyr, jag hoppas Vispen är medgörlig så frisören slipper ta till plan B: rakapparaten.

Av dante - 28 december 2009 10:16

Det tar sig.


Pwawa - Pappa

Mawaw -Mamma

Awla: Alma (hunden)


Tror vi.

Presentation


Ord ska vägas, inte räknas

Omröstning

Hur ofta besöker du denna blogg?
 Flera gånger om dagen
 En gång per dag
 Flera gånger i veckan
 En gång i veckan
 Första gången jag är här och jag kommer inte tillbaka
 Första gången jag är här och jag kommer tillbaka

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards