Alla inlägg den 29 december 2009

Av dante - 29 december 2009 21:32


När det vababyseat_stol_pa_bord-419.jpgr dags för Elvispen att sitta med oss vid bordet och han blivit så pass stor att han kunde sitta själv utan att förvandlas till en säck potatis åkte vi för att köpa en stol till honom. Vi hittade den fiffiga "stol på bord" och köpte en sådan.


Den har han nu använt i några månader. Han väger nu 10 kilo ungefär, vilket kan vara intressant att veta när slutklämmen och hela poängen av detta inlägg kommer. Stolen har varit bra och extremt smidig på alla sätt och vis fram till häromdagen då vi hör ett märkligt ljud. Två gånger. Och här mina vänner är poängen:


 


Bra va? Säker stol till vår lille son. Sömmen på båda sidor som håller ihop sittdelen med resten av stolen har gett vika... Var det allt stoljävlen tålde eller vill de ha ihjäl små barn?!


Av dante - 29 december 2009 10:46

Pappa Elvisp och Elvispen sitter och äter frukost -gröt med sylt...


- Hrm.. konstigt hallon det där.

- En till?! Helt rund ju.

- Bawawaa!

- Vad fan är detta för hallonsylt?

- Wha?

- Det är ju LINGONSYLT!!


Gröt med lingonsylt...Stackars barn.


Presentation


Ord ska vägas, inte räknas

Omröstning

Hur ofta besöker du denna blogg?
 Flera gånger om dagen
 En gång per dag
 Flera gånger i veckan
 En gång i veckan
 Första gången jag är här och jag kommer inte tillbaka
 Första gången jag är här och jag kommer tillbaka

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards