Alla inlägg den 2 mars 2009

Av dante - 2 mars 2009 17:49


Ha! Till slut funkade Haléns besvärliga sida så jag kunde genomföra min beställning. Jag hade ju lite problem där ett tag.


Jag kände att jag vad nödgad att ge mig själv lite nya kläder efter graviditeten. Jag har provat alla mina jeans och kommer i alla men kan inte knäppa dem. Jag har fan blivit bredare över höfterna/bäckenet vilket är lite iriiterande för jag tror inte jag kan göra något åt det. Blir man återställd på den punkten efter en graviditet?


De överflödiga kilorna kan jag ju däremot försöka springa ifrån, men ett par höfter som befinner sig ute i perferin är nog lite jävligare att göra något åt.


Tillbaka till ämnet... Jag beställde således lite kläder som min rumpa och mina ben får plats i. Dock bara lite kläder eftersom planen är att gå ner de resterande 6 kilorna fort som fan. Men fram till dess vill jag inte se ut som en gammal påse *päror -alltså var beställde jag lite nytt. 


Combatbyxa
WCT-jacka

(Varför flashar hon tuttarna?)








(* potatis)


Av dante - 2 mars 2009 17:37


Där fick jag för att jag var mallig och skrytsam med Elvispens egenkomponerade dygnsrytm ...


Idag har det lilla söta trollet bestämt sig för att icke sova vilket i mina öron låter som en mindre genomtänkt idé för en treveckors bebis. Han har visserligen sovit exemplariskt inatt också (00-09) men har sedan dess varit vaken.


Han har lurat till i max 10 minuter sen slagit upp de stora ögonen och varit jättepigg. Utöver det har han bestämt sig för att ge fan i att sova. Envisa unge!


http://gretawire.files.wordpress.com/2008/04/t1ostrich_funny_face.jpg

 




Presentation


Ord ska vägas, inte räknas

Omröstning

Hur ofta besöker du denna blogg?
 Flera gånger om dagen
 En gång per dag
 Flera gånger i veckan
 En gång i veckan
 Första gången jag är här och jag kommer inte tillbaka
 Första gången jag är här och jag kommer tillbaka

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards