Alla inlägg den 15 september 2010

Av dante - 15 september 2010 22:21



Jag satt ikväll och läste gamla inlägg i bloggen. Det är vansinnigt så fort tiden går, och jag inser hur stor min lille Elvisp blivit -19 månader. Han har gått från att vakna av att fötterna kanske rymt till att kunna konstatera om det är en daktor eller bastbil som körde förbi, om det är en nin eller en jis i bondgårdsboken... Han är så klok vår Elvisp. Han talar med en gång om att det är ajaj att pilla på ljus (även om de är släckta) och han skriker NÖÖÖ om en hund skäller.


Vår lille kille.. det är så fantastiskt kul att läsa i bloggen om hans tid som nyfödd att jag nog fan måste börja blogga igen så jag har någonstans att gå tillbaka till den dag han fyller 15.


Im back. Är det någon kvar?

Presentation


Ord ska vägas, inte räknas

Omröstning

Hur ofta besöker du denna blogg?
 Flera gånger om dagen
 En gång per dag
 Flera gånger i veckan
 En gång i veckan
 Första gången jag är här och jag kommer inte tillbaka
 Första gången jag är här och jag kommer tillbaka

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards