Alla inlägg den 7 december 2010

Av dante - 7 december 2010 21:59

när jag loggade in efter en jävligt lång frånvaro ser jag flera kommentarer varav några, hört och häpna, önskar ett livstecken. Här är det. Vi is still alaijve! tackar som frågar kära ni!


Jag jobbar på, jobbet ta förmycket tid ibland. Elvispen skall ha sin beskärda del och det känns i mammahjärtat de dagar jag kommer hem och inte mer än hinner fixa middag innan det ringer för sovtid i Elvispens skalmanklocka.

Däremot är jag ledig fredag, lördag och söndag och tar då igen all missad tid med Vispen. Och snart hägrar ett långt jullov då vi bara ska mysa, ha snöbollskrig och leka massor.


Jag har dessutom fått besvär av min köldallergi (jodå, det finns något så konstigt som det) så jag ska nog ringa farbror doktorn och kolla om det finns något gift jag kan ta som lindrar. Någon som har efarenhet av käldallergi / köldutikaria?


TACK för att ni, trots allt, vill lämna en kommentar. Det blir lite roligare att logga in då, även om det just nu händer väldigt sällan.

Presentation


Ord ska vägas, inte räknas

Omröstning

Hur ofta besöker du denna blogg?
 Flera gånger om dagen
 En gång per dag
 Flera gånger i veckan
 En gång i veckan
 Första gången jag är här och jag kommer inte tillbaka
 Första gången jag är här och jag kommer tillbaka

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards