Alla inlägg den 6 juli 2009

Av dante - 6 juli 2009 20:46

http://www.handelshuset.se/catalog/images/hund-mjuk.jpg
Bilden har jag snott. Det är inte Ann-Sofie.
 

När jag var liten hade jag en gul och vit tyghund som jag döpte till Ann-Sofie. Ann-Sofie?! Av alla namn som finns så döper jag hunden till Ann-Sofie...Hrm...


En gång tvingade jag mamma att köpa ett rött koppel till Ann-Sofie. Men Ann-Sofie var ouppfostrad och drog i kopplet inbillade jag mig så stackars mamma fick asa runt på en skitig tyghund i rött koppel som vippade bakom henne i takt med hennes steg.



Vad hette era djur? 

Av dante - 6 juli 2009 09:11


Jag börjar må lite bättre men magen är ännu i otakt. Pappa Elvisp sover fortfarande och tar igen sig efter helgen långa jobbpass. Även han blev ju dålig så han kan behöva tryna lite i sängen.


Natten har väl inte varit den bästa ur sömnsynpunkt. Jag har vaknat för att jag frös, och jag har vaknat av magont. Dessutom har ju liten Visp kommit på konststycket att vända sig till mage. Men hur man vänder tillbaka har han inte fått kläm på. Givetvis ska det provas att vändas till magen nattetid också men resultatet att jag får lomma upp och vända tillbaka han. Sen ska han somna om också... Två gånger inatt fastande han i magläge och blev sur. 


Det blir till att ta det lugnt idag och antagligen ta en sväng till sängen i eftermiddage för lite extra vila.

Presentation


Ord ska vägas, inte räknas

Omröstning

Hur ofta besöker du denna blogg?
 Flera gånger om dagen
 En gång per dag
 Flera gånger i veckan
 En gång i veckan
 Första gången jag är här och jag kommer inte tillbaka
 Första gången jag är här och jag kommer tillbaka

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards